Najczęściej zadawanych pytań

W jaki sposób mam zgłosić chęć skorzystania z usługi upgrade'u?

Prosimy o kontakt z serwisem wyznaczonym do obsługi upgrade'u w Twoim kraju.

W jakim serwisie mogę wykonać upgrade K-1?

Dedykowanym serwisem do obsługi usługi upgrade'u dla klientów z Polski jest Rüdiger Maerz GmbH.

Gdzie mam dostarczyć K-1 by skorzystać z usługi upgrade'u?

Dedykowanym serwisem do obsługi usługi upgrade'u dla klientów z Polski jest Rüdiger Maerz GmbH.

W jakich godzinach czynny jest serwis?

Prosimy o kontakt z serwisem wyznaczonym do obsługi upgrade'u w Twoim kraju.

Czy muszę uprzedzać serwis przed wysłaniem aparatu?

Prosimy o kontakt z serwisem wyznaczonym do obsługi upgrade'u w Twoim kraju.

Jaki jest przewidywany czas realizacji usługi upgrade'u?

Przewidywany czas realizacji usługi upgrade'u wynosi 10 dni roboczych. Prosimy o kontakt z serwisem wyznaczonym do obsługi upgrade'u w Twoim kraju, w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

Jaki jest koszt usługi upgrade'u?

Usługa upgrade'u K-1 szacowana jest na 500 EUR, 450 GBP. Aby uzyskać dokładne informacje na temat kosztów usługi, prosimy o kontakt z serwisem wyznaczonym do obsługi upgrade'u w Twoim kraju.

Czy usługa iupgrade'u jest płatna nawet jeżeli mój K-1 wciąż jest objęty okresem gwarancji?

Tak, usługa jest płatna niezależnie od okresu gwarancji.

Jak mam zapłacić za usługę upgrade'u?

Prosimy o kontakt z serwisem wyznaczonym do obsługi upgrade'u w Twoim kraju.

Czy mogę wysłać do upgrade'u K-1, które nie działa poprawnie?

Nie można dokonać upgrade'u, jeżeli K-1 nie działa poprawnie. Można zamówić usługę upgrade'u wraz ze zleceniem naprawy.

Czy zostanę obciązona/y kosztami naprawy jeżeli okaże się, że K-1 posiada jakąś usterkę?

Będziemy na bieżąco informować o statusie Twojego K-1. Opłata za ewentualną naprawę zostanie dodana do opłaty za upgrade, po zatwierdzeniu kosztów przez klienta.

Posiadam aparat K-1 Limited Silver, czy mogę wykonać upgrade?

Tak.

Czy wywołanie w aparacie plików RAW z K-1 będzie możliwe po dokonaniu upgrade'u?

Po wykonaniu upgrade'u K-1 stanie się nowym K-1 Mark II, dlatego obrazy RAW z K-1 nie będą już kompatybilne. Wywołać pliki RAW będzie można jedynie przy pomocy komputera.

Czy po wykonaniu upgrade'u możliwy będzie powrót do pierwotnego stanu K-1?

Nie, nie ma takiej możliwości.

Czy po akcji upgrade'u, planowane jest wprowadzenie do sprzedaży K-1 z funkcjami K-1 Mark II i aktualizacją oprogramowania?

Nie, nie ma takich planów.

Kiedy upgrade K-1 zostanie zakończony, czy wszystkie ustawienia aparatu zostaną automatycznie zresetowane?

Nie, jednak ustawienia regulacji AF mogą wymagać ponownej kalibracji.

Czy mój aparat będzie automatycznie objęty gwarancją?

Tak, okres gwarancji po wykonaniu upgrade'u wynosi 6 miesięcy.

Do kiedy mogę wysłać aparat K-1 by skorzystać z usługi upgrade'u?

Usługa upgrade'u dostępna będzie do 30 września 2018 roku.
do góry